GYIK

Szükséges regisztrálni a rendeléshez?

Webshopunkban a vásárláshoz nem szükséges regisztráció.

Milyen fizetési módok közül lehet választani?

A Webáruházunkban megvásárolt termékek árát minden esetben bankkártyás előrefizetéssel,az OTP SimplePay rendszerén keresztül tudod kiegyenlíteni.

Mi történik, ha egy termék nincs raktáron?

Ilyenkor tájékoztatunk a várható szállításról, és amennyiben ez nem felel meg részedről, úgy lehetőséged van elállni a vásárlástól.

Hogyan fogom megkapni a számlát az online vásárlásról?

A számlát elektronikus formában, e-mailen küldjük meg részedre, a fizetést követően, közvetlenül a szállítás után.

Hogyan, mivel történik a csomagok kiküldése?

A Webáruházban megrendelt termékek kiszállítását szerződött futárszolgálat végzi, ill. igény esetén lehetőséged van személyes átvételre márkaboltunkban (1133 Budapest, Váci út 80.).

Országos a házhozszállítás?

A Webáruházunkból megrendelt termékeket az általunk leszerződött futárszolgálat az ország egész területén kiszállítja.

Hol és hogyan tudom a megrendelt csomagokat nyomon követni?

Csomagodat az e-mailben kapott Referenciaszámoddal tudod nyomon követni a következő webcímen https://www.gw-world.com/hu/

Mi a megrendelések várható szállítási ideje?

Rendelésed a megrendeléstől számított 3-5 munkanapon belül szállítjuk ki. Amennyiben ettől eltérő szállítási határidővel tudunk szállítani, úgy minden esetben előzetesen e-mailben értesítünk.

Mennyibe kerül a kiszállítás?

A webshopunkban vásárolt termékek kiszállítása díjmentes.

Hogyan lehet a szállítási címet utólag módosítani?

A szállítási cím módosításának igényét kérjük, jelezd a markabolt@daikin.hu mail címre. A módosítást a kiszállítást megelőző nap 12:00h-ig beérkezett jelzés esetén tudjuk érvényesíteni. 

Mi a teendő, ha egy termék minősége nem megfelelő/sérült?

Amennyiben nem megfelelő/sérült terméket kaptál kérjük jelezd e-mailben a  markabolt@daikin.hu címre. Az e-mailben kérjük csatolj képet a sérült termékről és tüntesd fel rendelési azonosítódat.

Mit tudok tenni, ha egy termék hiányzik a megrendelésből?

Kérjük jelezd felénk e-mailben a markabolt@daikin.hu címre. Az e-mailben kérjük tüntesd fel rendelési azonosítódat.

Hogyan tudom visszaküldeni a csomagomat?

A visszaküldést szerződött futár partnerünk végzi. A visszaküldéssel kapcsolatos igényed kérjük minden esetben a markabolt@daikin.hu címen jelezd az átvételt követő legkésőbb 5 napon belül.

Az összeg visszautalásához kérjük az e-mailben add meg az alábbi adataidat:

  • Név
  • Cím
  • Bankszámlaszám
  • Bank neve
  • Csomagod rendelési azonosítója,
  • A felvételi hely pontos címét és
  • Elérhetőségedet (telefonszám), ahol a futár keresni tud téged.

Mi történik, ha a rendelés kiszállításánál nem vették át a csomagot?

Sikertelen kézbesítés esetén felvesszük veled a kapcsolatot új időpont egyeztetése céljából.